Tuesday, April 28, 2015

UE, Fransa ho Austrália husu ba Indonézia hodi hapara ezekusaun sira

UE, Fransa ho Austrália husu ona, iha loron-tersa ne'e, ba Indonézia atu lebe halo ezekusaun ba estranjeiru na'in ualu nebe kondenadu ba mate, konsidera katak "seidauk tarde" hodi muda pozisaun, haktuir hosi deklarasaun ida hamutuk.
Protestu organizadu iha kapitál franseza, Paris, iha loron 25 fulan-Abril 2015, hasoru ezekusaun ba sidadaun fransés Serge Atlaoui. EPA@ Yoan Valat
"Governu sira hosi Austrália, Fransa no UE husu ba Prezidente Widodo atu hapara ezekusaun sira nebe planeia tiha ona. Seidauk tarde atu muda opiniaun", hakerek iha komunikadu nebe fó sai hosi embaixada Austrália iha Jakarta.
Prezidente indonéziu, Joko Widodo, determina ona ezekusaun ba estranjeiru na'in ualu - brazileiru na'in ida, australianu na'in rua, nijerianu na'in haat no filipinu na'in ida - kondenadu tanba tráfiku droga.
Grupu kondenadu sira ne'e inklui ema indonéziu ida no fransés ida nebe hein hela desizaun ida kona-bá rekursu nebe sira aprezenta.
"Bainhira ami aprezenta petisaun ne'e, ami husu ba Indonézia hodi refletekona-bá impaktu hosi pozisaun ne'e iha mundu no iha reputasaun internasionál nasaun nian. Ami apoia esforsu sira hosi Indonézia hodi hetan klemésia ba nia sidadaun sira iha estranjeiru. Hapara ezekusaun sira ne'e sei ajuda esforsu sira ne'e", hatete hosi deklarasaun.
"Ami respeita maka'as soberania Indonézia nian. Maibé ami hanesan kontra kastigu mate nian iha ami nia nasaun no iha estranjeiru. Ezekusaun sira ne'e laiha efeitu di'ak iha tráfiku droga ka impede ema seluk hodi sai hanesan dependénsia hosi hahalok ne'e. Ezekuta ema sira ne'e sei la konsege buat ida", hakerek iha dokumentu ne'e.
Apelu ne'e mosu bainhira Indonézia halo preparasaun sira hodi ezekuta kondenadu sira tanba tráfiku droga nian, ho ambulánsia sira to'o ona iha estabelesimentu prizaun ho kaixaun sira no vizita ikus hosi família sira.
Related Blog:


1 comment:

  1. saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH BASKORO atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan MBAH BASKORO,selama ini, saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya usaha Restoran sendiri,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH BASKORO atas bantuan nomor togel dan dana ghaibnya, dan saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jadi jangan ragu-ragu untuk menghubungi MBAH BASKORO karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH BASKORO di 085217344419 dan ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang ke 2 kalinya terimah kasih..

    ReplyDelete