Sunday, May 24, 2015

Ema rihun husik hela uma ho pániku iha Nepal tanba rai halai

Ema rihun halai husik hela uma ho pániku tanba inundasaun hafoin rai halai durante kalan no blokeia kursu mota ida nian iha zona noroeste Nepal nian, tenik autoridade sira.
Rai halai ne’ebé akontese besik kalan fahe rua, lori tahu no fatuk ba mota Kali Gandaki, iha distritu Myagdi, halo nível bee nian sa’e besik metru 150, hatete funsionáriu administrasaun, Yam Bahadur Chokhal.

"Hasai ona ema besik atus ida iha zona afetada, sira hosi aldeias seluk la presiza tulun imediatu, maibé ema rihun lakohi hein no husik hela sira nia uma ho pániku", hatete Chokhal ba AFP.

Iha loron ikus-ikus ne’e, iha rejiaun akontese rai halai kiik dala barak, tuir autoridade lokál Trivikram Sharma, ho baze iha sede distritu Beni nian, kilómteru 185 iha oeste Katmandu.

"Hafoin rai nakadoko dala rua, abitante sira relata rai halai kiik sira no hatete katak iha kalan ne’e foho sira monu hotu," tenik Sharma ba France Presse. "Ami la bele halo avaliasaun imediatamente ba risku enxente, maibé klaru katak ema tauk barajen artifisiál monu derepente no hanehan sira nia uma", tenik Sharma.

Tuir autoridade sira, la iha ema ida maka mate ka kanek iha rai halai ne’e.

Elikópteru ezérsitu nian ida lori soldadu no espesialista sira iha dalan ona hodi ajuda loke blokeiu no loke lagu artifisiál ne’ebé kria hosi rai halai.

Rai nakadoko devasta Nepal iha semana sira ikus ne’e, hamate ema besik 9000, halo ema kuran alimentu, bee mos no abrigu. 

1 comment:

  1. saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH BASKORO atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan MBAH BASKORO,selama ini, saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya usaha Restoran sendiri,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH BASKORO atas bantuan nomor togel dan dana ghaibnya, dan saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jadi jangan ragu-ragu untuk menghubungi MBAH BASKORO karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH BASKORO di 085217344419 dan ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang ke 2 kalinya terimah kasih..

    ReplyDelete